Re: zabezpečení DVDvideo proti kopírování...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 25 07:54:24 CEST 2006

Dírky na médiu stejně jako škrábance a stejně jako chyby, které se tam
objevují tak jako tak, se dají obejít například prográmkem DVDFab.

IMHO nemáte šanci udělat nekopírovatelné DVD.

P.K.