zabezpečení DVDvideo proti kopírování...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Září 24 22:49:38 CEST 2006

Lze nějak zabezpečit amatérsky vyrobené DVD video  ( disk DVD+-R) proti
dalšímu kopírování?
Jde o to znesnadnit  další kopírování disku jak klasickým vytvořením
kopie pomocí PC, tak pomocí  přehrávače a recordéru ( macrovizion  atd...)
Měl jsem jednou totiž v ruce DVDvideo disk, v němž byly provrtány cca 1
mm dírky. Přehrávač to normálně přehrál, při pokusu vytvořit kopii v PC
to řvalo , že disk nejde číst bla.bla...
Má s tím někdo nějaké zkušenosti?
Jde mi jen o to znemožnit vyrobení kopie "běžným" uživatelům. Je mi
jasné, že "profík" si vždy nějak poradí.