Ako zmotat kabel do spiraly? EME PA

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Září 24 14:01:55 CEST 2006

no presne to som sa snazil povedat v mojom prispevku :-) Pripajam este
raz (na konci)

jan.kuba wrote:
> No asi jsem to nenapsal zrovna nejlip...
> Chtel jsem tim jen rict, ze pokud bude na konci kabelu ( zatez TX)
> nejaka spatna antena ( spatnou antenu jsem chtel demonstrovat treba
> realnou impedanci dejme tomu  145 ohmu) tak  nejde dle udaje PSV metru
> prohlasit, jestli antena vice ci mene vyzaruje ( vf pole samozrejme) A
> minimalni PSV se nemuze kryt s maximem vyzarovani vf energie.
> ( v tomto pripade se bude vyzarovat jen tepelna energie :-)

"

no to je trochu zlozitejsie ;-) Najvatsi vyziareny vykon je ked je
antena prisposobena, t.j. impedancia anteny a zdroja je rovnaka a teda
PSV=1.00. To je proste fyzikalny fakt. Druha vec je ze ta antena nemusi
mat impedanciu 50Ohm co je typicka impedancia pre nase meracie pristroje
a kable, takze vzhladom na 50-ohmovy system PSV 1.00 nie je :-)

"