Jak rozchodit komunikaci HP34401A s PC?

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Září 24 10:28:13 CEST 2006

Vcera jsem se pul dne snazil rozchodit komunikaci Agilent 34401A s PC, ale neuspel jsem poradite jak na to ?
Na meraku jsem jako komunikacni rozhrani nastavil RS-232, pouzil jsem kabel zapojeny podle manualu, z HP WEBU jsem si stahnul nejakou utilitku pro sber dat do Excelu , ktera by to snad mela umět komunikovat i pres RS232 (i kdyz v utilite same pisi jen o hp-ib).
Bohuzel pri pokusu o kománikaci to vsak v 34401A pipne a zajhlasi se chyba komunikace?

Jak zjistit v cem je problem , respektive jak uchodit komunikaci.

OS WInXP SP2, Excel 2003

Dekuji