prostor na webu

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Září 24 10:20:57 CEST 2006

Se nedivte, Quick patri Telecomu, dnes tedy Telefonica O2, ale jsou to porad
stejni telekomunisti a jejich pruznost se odviji od jejich PR obrazu :-)

Co dál, najdete si jiny freehosting s vetsi kapacitou, kolik prostoru
potrebujete?
Nejake podavky na podporovane technologie PHP, ASP, .NET, SQL ?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Lubos Rückl
Sent: Sunday, September 24, 2006 10:09 AM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: OT:prostor na webu

Pomalu dokoncuji jeden "projektik" a chtel bych ho take uverejnit
na sve internetove strance ( http://web.quick.cz/ruckl ).
Ale mam problem. Nevejde se tam. Oslovil jsem vlastnika serveru,
mohl-li by mi prostor zvetsit. Nemohl. Nevim, jak nejlepe postupovat dal.

Vidim asi tri moznosti:
1) prestehovat vse jinam, kde by bylo dost mista a stavajici web zrusit
(ale moje "znacka" tim utrpi)
2) to co je na quicku tam nechat, ale na novem miste udelat "zrcadlo" +
nove veci
3) stare veci nechat na miste, nove veci davat jinam a udrzovat oba weby

Mozna existuje jeste nejaka lepsi varianta - napriklad nejake
presmerovani. Ale ja nejsem
zadny webdesigner a neumim to. Take to asi musi podporovat server
majitele webu.

Poradite mi prosim nekdo ?
Prosim pouze konstruktivni prispevky !
Uvitam i konkretni navrhy na umisteni webu (kde je dost mista a dalsi
dobre zkusenosti).
Podminkou je ovsem bezplatnost, nemohu na to doplacet jeste vic nez ted.
Dekuji.

--
Lubos Ruckl