Dist. sl. M2.5/M3

Snail Instruments snail@iol.cz
Neděle Září 24 10:13:45 CEST 2006

Potreboval bych distancni sloupek 10mm s vnitrnim zavitem z jedne
strany M2.5 a z druhe M3. Napadlo me vzit sloupek M3x8mm a k nemu
prilepit maticku M2.5, prostrcil bych skrz sroubek M2.5, maticku
pevne pritahnul, zakapnul lepidlem a rozsrouboval. Otazka je cim
lepit, vterinak by se mi libil, ale melo by to na 4 sloupcich udrzet
maly displej 2x16znaku. Pripadne epoxid?

Pajet jsem zkousel, ale na ten nikl to nechyta. Blbnout s letovaci
vodou nezamyslim. Krom toho by to bylo asi dost pracne  a vzhledove nic moc.

J. Hanzal