Ako zmotat kabel do spiraly? EME PA

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Září 23 20:37:42 CEST 2006

Zdar Martine,
asi tak pred 20 lety jsme si zavisilali na Tvojim zarizeni na Mandave jako
OFK jeste take s Milanem C. , bylo to super a byly to jeste natvrdo
bastlirske doby.Tehdy jsem koukal jako puk na Tvuj vytvor satelitniho
prijimace. Ja tam byl na cw a pak si take vzpominam, kdyz uz je rec o PA, na
to, jak si ten nezakrytovany koncak s nabitejma C dal Pepa (ES) na klin.
:-)))
Dnes to uz vypada jinak a je fajn, ze nekdo tu "bastlirskou" karu tahne dal.
Mne na to uz moc casu nezbyva, ale syna do toho pomalu zatahuju.
J. Polivka

Toto je běžně zvládnutá technologie. Takových PA po světě běhá hodně. V
PA bude použitá lampa GS35B. Výkon z anody je transformován vedením cca
77 ohmu délky cca 70cm a jeho konec doladěn paralelním kondem a sériovým
kondem se odebírá výkon do výstupu.
Takto vypadá lampa: http://home.iae.nl/users/pe1ogf/gs-35.htm
Jak vypadá takový PA např: http://www.pa7ta.com/2m_rf-deck.htm

A k čemu ho budu používat se můžete dozvědět např. tady:
http://ok1uga.nagano.cz/

Profi vedení pro PSV metr s 7/16" konektory od firmy Kathrein mám
nachystané na vestavění do PA. Při nepřizpůsobení to odpojí PA.

Další dotazy :-))) ?

Martin.