Apple x PC

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Září 23 12:11:35 CEST 2006

To zahozeni bylo mineno obrazne, jelikoz majitel preslapoval nervozne za
dvermi (diky tomu ze to pc nejelo cosi stalo...) tak jsem to resil cestou
rychle opravy a soucasne upgradu pc -  jiny mb+proc+pamet .  Deska je v
supliku a samozrejme jak bude trochu casu tak se na ni bude experimentovat.
Tim obdobim to rekl bych sedi, je to deska s athlonem 800Mhz a to bych
tipoval kdy se prodavali casove tak nejak bude sedet....

:-)

Tony OK1HMA