Nějaký soft na integrování ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Září 23 10:50:53 CEST 2006

ved presne toto som povedal hned na zaciatku. Nespravne vzorkovany
signal sa samozrejme da tiez integrovat, ale plati pre neho velmi
uzitocna formula "nonsens in -> nonsens out".
Numericka integracia da len hodnotu integralu toho co do algoritmu
natlacite. Ci v povodnom signale boli nejake zlozky ktore vzorkovanie
nezachytilo alebo ci tam doslo k aliasingu uz nie je problem integracnej
metody ale sposobu digitalizacie meraneho signalu. Nemozem predsa
analyzovat nieco co nevidim...
b.