RE: Nějaký soft na integrování ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Září 23 08:42:36 CEST 2006

Mathcad

Jednoduchy, intuitivni

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Friday, September 22, 2006 10:57 PM
To: 'HW-news'
Subject: Nějaký soft na integrování ?

Zdravím,

Nezná někdo nějaký šikovný prográmek na výpočet určitého integrálu z křivky zadané jako spousta (spousta=mnoho tisíc) bodů ?

Abych blíže popsal problém, upřesním oč jde. Mám zařízení, které většinu času spí, občas se probudí, chvíli komunikuje se senzorem, něco spočítá a výsledek pošle radiomodulem někam.<BR> Když to zařízení budu napájet např. přes odpor 100 Ohmů, osciloskopem budu měřit napětí na tom odporu (resp. jeho úbytek) a zachytím celý průběh od probuzení do opětovného usnutí, tak když to pod křivkou zintegruju, mám odběr proudu za časový interval po který probíhalo měření.
Data z mého paměťáku vytáhnout umím včetně informací o triggeru, vzorkování atd. Řekněme, že data vytáhnu, zkonvertuju do nějakého formátu typu CSV nebo tak něco, přiřadím jim fyzikální smysl (tedy z obsahu paměti udělám napětí při známém rozlišení mV/bit).

Existuje nějaký soft, který by uměl taková data zintegrovat v intervalu od-do ?

Díky za info

PavelK