Nějaký soft na integrování ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Září 22 22:57:29 CEST 2006

Zdravím,

Nezná někdo nějaký šikovný prográmek na výpočet určitého integrálu z
křivky zadané jako spousta (spousta=mnoho tisíc) bodů ?

Abych blíže popsal problém, upřesním oč jde. Mám zařízení, které většinu
času spí, občas se probudí, chvíli komunikuje se senzorem, něco spočítá
a výsledek pošle radiomodulem někam.<BR>
Když to zařízení budu napájet např. přes odpor 100 Ohmů, osciloskopem
budu měřit napětí na tom odporu (resp. jeho úbytek) a zachytím celý
průběh od probuzení do opětovného usnutí, tak když to pod křivkou
zintegruju, mám odběr proudu za časový interval po který probíhalo
měření.
Data z mého paměťáku vytáhnout umím včetně informací o triggeru,
vzorkování atd. Řekněme, že data vytáhnu, zkonvertuju do nějakého
formátu typu CSV nebo tak něco, přiřadím jim fyzikální smysl (tedy z
obsahu paměti udělám napětí při známém rozlišení mV/bit).

Existuje nějaký soft, který by uměl taková data zintegrovat v intervalu
od-do ?

Díky za info

PavelK