Ako zmotat kabel do spiraly? EME PA

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Září 22 22:49:45 CEST 2006

Toto je běžně zvládnutá technologie. Takových PA po světě běhá hodně. V
PA bude použitá lampa GS35B. Výkon z anody je transformován vedením cca
77 ohmu délky cca 70cm a jeho konec doladěn paralelním kondem a sériovým
kondem se odebírá výkon do výstupu.
Takto vypadá lampa: http://home.iae.nl/users/pe1ogf/gs-35.htm
Jak vypadá takový PA např: http://www.pa7ta.com/2m_rf-deck.htm

A k čemu ho budu používat se můžete dozvědět např. tady:
http://ok1uga.nagano.cz/

Profi vedení pro PSV metr s 7/16" konektory od firmy Kathrein mám
nachystané na vestavění do PA. Při nepřizpůsobení to odpojí PA.

Další dotazy :-))) ?

	Martin.