Apple x PC

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 22 21:19:38 CEST 2006

Byla to pravda, ale casy se meni a PC vytlacuje Apple i z teto tradicni
oblasti. Priznacne je, ze Aple zacal pouzivat CPI od Intel a sam
implementoval podporu pro chod WinXP na jeho strojich.
Zkratka od te doby co Forest prodal akcie tech ovocnaru , jde to s nima z
kopce. :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Krucinsky Ladislav
Sent: Friday, September 22, 2006 9:15 PM
To: HW-news
Subject: RE: Apple x PC

Mno pokud si vzpominam tak jablicka mely a snad stale jeste maji vyhradni
postaveni v DTP neboli Desk Top Publishing. Programy z rodiny Adobe byly
snad puvodne pouze pro ne a pak teprve byly presity na Windows. Vim jiste,
ze v dobe kdy na klasickych PC behal tak maximalne Norton Commander pod
DOSem a mys jsme hledali nanejvys v pasticcce pod stolem, muj kolega, ktery
se DTP zivil uz mi predvadel klikani, tazeni, vyhazovani do kose...
Odhadoval bych to tak na rok 1990.

Krucinsky