Hon na lisku na 434MHz

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Září 22 10:48:24 CEST 2006

No, o tohle bych mel taky zajem. Podle me by to melo fungovat. Mozna bych
doporucil pouzit i pro prijimac take modul napriklad on Eniky (i kdyz je
jeho cena opet celkem vysoka, zkuse se podivat na obvody Nordic, ale v
tohmle pripade...), on ma totiz i primo na sobe audio vystup, na ktery kdyz
jsem primo jen pres kondik pripojil sluchatka, slysel jsem nekde ze
sousedstvi komunikovat na stejne frekvenci nejaky bezpecnostni system.

ZN

----- Original Message -----
From: "Petr Zapadlo" <zapadlo@melzer.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 22, 2006 9:45 AM
Subject: Hon na lisku na 434MHz

Zdravim

jsem modelar (a byvaly radioamater) a napadlo, ze bych po dobu co letam,
zabavil deti tim, ze jen necham "honit lisku", tj hledat vysilace(s nejakou
sladkou odmenou) . Me jako kluka to celkem bavilo.

Resim jak to technicky vyresit a zda se mi ze by cesta nejmensiho odporu
mohla
byt v pouziti VF modulu od Eniky. Tx s nejakym proutkem a Rx s HB9CW puvodne
urcenou pro PMR.

Uvazuji nad pouzitim:
Modul AC-RX VF přijímač
TX-SAW 433 /s-Z RFM  433.92MHz

Tx bych z nejakeho Picu moduloval akustickym signalem s nejakym morse kodem,
pocitam ze hledani cca 3az 4 kusu vysilacu by mohlo stacit.
Rx bych  pripojil jen NF zesilovac se sluchatky.

Myslite ze to bude uspokojive fungovat?

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo