OT: klon disku win2000

Halen halen@seznam.cz
Čtvrtek Září 21 18:51:41 CEST 2006

Mám řešení.

1. nabootujte pod starým diskem do win2000.
2. novou partition kam budete ghostem dávat data ze starého disku musíte
následovně nastavit:
-pravým tlačítkem myši na Tento počítač, dát volbu spravovat. Spustit
správu disků. Nové partition kam budete data ghostem kopírovat, tak z ní
odebrat písmeno disku. Zformátovat tuto partition. Ujistěte se, že
opravdu nemáte přidělené písmeno disku. Restartovat win2000, nechat
naběhnout. Poté spustit ghost a mělo by to fungovat. Po úspěšném Ghost.
odpojit původní disk a nechat tam pouze ten nový. Po načtení win2k a
následném vypnutí je již možné starý disk připojit. Kdyby to nezabralo,
tak z toho nového disku tu win2k partition úplně smazat a znovu
vytvořit, opět bez písmena jednotky.

Honza J.