Linux - nastaveni proxyny

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 21 15:01:51 CEST 2006

Debian 3.1 Sarge to umi, vzdy tam vidim tu hlasku (ale sam pouzivam proxynu
bez overovani). Zadavate to tam ve formatu
http://[[user][:pass]@]proxy.server.xy[:port]

Bez overovani to pracuje sqvele, tak doufam, ze i s overovanim to bude OK.
Nastavuje se to hned po prvnim restartu stroje cca na ctvrte obrazovce.

Jakub Serych