programovani PIC v MicroPascal-u

Tomas Mainzer t.mainzer@gmail.com
Čtvrtek Září 21 14:49:38 CEST 2006

Dost casta zalezitost (jakozto zdroj chyb) je, ze u nekterych PICu je po
startu implicitne _zapnuty_ AD prevodnik....
(a tedy pokud pristlusne vstupy chcete pouzivat jako digitalni je nutne jej
nejprve vypnout) - viz datasheet.
..zkontrolujte neni-li toto i ve vasem pripade.
S pozdravem
T.Mainzer

----- Původní zpráva -----
Od: "Zapletal Martin" <zapletal@inoma.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 21. září 2006 14:36
Předmět: programovani PIC v MicroPascal-u

Omlouvam se za zacatecnicky dotaz ale pokousim se o jednoduchou vec a nejak
se mi nedari. Napsal jsem nasledujici kod ale rozsviti se mi jen prvni LED a
pri stisku tlacitka mi dalsi nechodi. Pritom pokud to krokuji a menim stav
na PORTA tak to dela co ma. Nevim co delam spatne. Poradi mi nekdo prosim?
Procesor je 16F627 a nastaveno mam _PWRTE_ON & _WDT_OFF & _MCLRE_OFF &
_BODEN_OFF & _LVP_OFF & _INTRC_OSC_NOCLKOUT

program TDS01;

begin
  TRISA  := $FF;                    // PORTA vstup
  TRISB  := $0;                     // PORTB vystup
  PORTB  := $01;                    // prvni LED roznout

  while true do
  begin
    if (TestBit(PORTA,0) = 1)then
      PORTB :=$01;