Delicka (citac)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Září 20 23:38:45 CEST 2006

Dne středa 20 září 2006 23:06 balu@home napsal(a):
> na 22 bitov treba 100 klopakov?
Ne jen 22 ale ten zbytek se mi taktak vejde do tech 72 co jsou v tom XC9572XL
Potrebuju proste alespon 72 + 22 + rezerva = 100 :-) asi by stacilo i 90 ale
to by bylo opravdu tip top.

> Jedna vec ktora by sa dala pouzit je maly jednocipak, ktoremu budete
> tlacit externe hodiny vasich 4MHz, programovo sa vyriesi delenie a jeden
> vystup bude vas vystupny signal...

No to by asi slo, ale moc se mi to nelibi, avr obstojne ovladam, ale tady jsem
chtel mit vsechno logikou, uz tak mne s..e ze se mi to do toho xilinxe
nevejde a musi tam pribejt extra brouk.
Nicmene mozna to tak dopadne.

Jakub Ladman

PS: Jenom jednocipak to naopak nevyresi, protoze cast je tam na nej moc
rychla.