STOP OT: Re: Předání parametrů v PHP

Středa Září 20 21:10:55 CEST 2006

Prosííííííííííííííííííím už dost.

    nechtěla jsem rozjet flame na téma GET <> POST ale jednoduše
poradit. Já si myslím že PHP má GET i POST proto, že každý je vhodný na
něco jiného a proto jsou oba. Programátor si pak vybere co je nejlepší
pro danou aplikaci.

    Děkuji těm dvěma co mi poradili že místo & se píše &amp; protože
tohle jsem se nikde v knihách ani na webu nedočetla. Všude se píše jen o
tom že stránka má být udělaná dobře a pokud možno validní,ale pak se dá
příklad kde se parametr předává pomocí & hmm divný svět.

    Každopádně to už je v pořádku, jen dořešit jiné problémy ještě a
bude hotovo :)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz