Ako zmotat kabel do spiraly?

kalin.oleg kalin.oleg@seznam.cz
Středa Září 20 20:12:23 CEST 2006

1. armovaci rost, alebo este lepsie, plotovy rost - byva oplastovany, teda
chraneny proti poveternostnym vplyvom.
2. k tomu by som vyrobil 8.ramennu hviezdu ako slniecko, do ramien by boli
vyrezane alebo frezovane drazky na vodice (hreben).
3. volne na zemi urobit spiralu (rozlozit drot)
4. prilozit slnieckom a umiestnit do drazok
5. prichytit k armovacej konstrukcii napriklad paskami na viazanie vodicov.
6. odobrat hreben, a pouzit hotou spiralu k aplikacii, an ktoru je urcena

OK

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 20, 2006 7:31 PM
Subject: Ako zmotat kabel do spiraly?

mam taku prakticku otazku :-)

Potrebujem vtesnat asi 3.5km koaxialu ktory bude sluzit ako vykonovy
atenuator do niekolkych metrov kubickych objemu. Namiesto roztahovania
po kablovych listach mi pripada ako idealna struktura spirala. Pri
polomere vnutorneho zavitu 30cm, 15 zavitoch a stupani 5cm sa tam zmesti
ca. 60m a este sa to aj dobre chladi :-) Vonkajsi priemer je ca. 2m
takze je to aj pomerne skladne. Idealne by bolo mat "zasuvne moduly"
kazdy obsahujuci jednu spiralu so 60m kablu a tie si potom poskladam ako
budem chcet. (vsetko spomenute plati ako som sa nepomylil pri vypocte
dlzky spiraly :-))

Otazka teraz je ako taketo "cievky" najjednoduchsie vyrobit.
Vyrobit nosny ram a popri navijani na neho kabel priebezne
pripaskovavat? Ako zaistit rovnake rozostupy medzi zavitmi? Ako to
zautomatizovat aby s tym bolo co najmenej roboty? Tych platni je treba
minimalne 64, takze kazda usetrena hodina pri vyrobe jednej cievky
znamena usetreny tyzden pri vyrobe vsetkych...
Cele by to malo byt pomerne "vzdusne" pac tie kable bude treba chladit
prudom vzduchu.

Nejake napady?

b.