Ako zmotat kabel do spiraly?

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Září 20 19:25:03 CEST 2006

sice presne netusim jak to ma vypadat ,ale nasi chlapi pouzivaji na staceni
kabelu takovy forichtung s klikou co byl puvodne na namotavani pozarnich
hadic. Ma navic jedno celo oddelavaci takže se tak dá celé kolo kabelu
sundat ...

DJ

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 20, 2006 7:06 PM
Subject: Re: Ako zmotat kabel do spiraly?

Kdybych to delal ja, tak bych mozna vzal drateny armovaci kos, myslim,
ze se v prumerech kolem 30 cm delaji, upnul bych ho mezi dve cela do
soustruhu, misto noze dal kladku, nastavil zavitovy posuv 50 mm/ot,
dal pozor aby mi smycka kabelu neutrhla nejakou tu ruku a navinul.
Potom pritahnul elektrikarskymi paskami.

Ales Prochaska

Best regards,
 Ales                            mailto:prochaska@alsoft.cz