OT: Předání parametrů v PHP

Středa Září 20 04:19:50 CEST 2006

Hezké ránko :-)

    moc děkuju za typ, jen je mi divné proč ve všech knihách co mám je
jenom znak & ... no asi to od sebe jen opisují :-)

    Večer až přijedu ze školy to zkusím. Jinak důvod pro použití GET je
právě v tom, že parametry předávám přes odkazy. Prostě se jen klikne na
odkaz a stránce se řekne co má zobrazit. Je to pořád stejná stránka, jen
si pokaždé načte jiný textový soubor.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz