Re: Re[2]: Stolní DVD a DivX

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Září 19 23:54:39 CEST 2006

podelim se taky se zkusenosti s CYBERHOMEm - kupoval sem ho loni pred
vanocema tu 462ku a cpal jsem do nej firmware tusim od maxicek.net / jojo
docela jel - Xvidy i s CZ titulkama mu chutnaly DivX min ale dalo se to.
Nicmene byl treba rozdil zda film byl na mediu CD nebo DVD. No cpal jsem do
nej ruzne verze FW a vzdy v pohode - pomalu si myslim že ani nezalezelo na
FW jako spis na HW - proste mam pocit že se kazdy chova jinak. No kamoška si
ho koupila taky - nejak ji blbnul,tak sme tam dali cd s FW co u mě normalně
chodil a byl naprosto mrtvej (chcipnul) no pak se to reklamovalo a s kecama
to vymenili :-( mam obavu ze zadnej HW prehravac nikdy nebude umet to co PC

DJ

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 19, 2006 10:35 PM
Subject: Re[2]: Stolní DVD a DivX

Dobrý den Pavel,

Ječtě bych se zeptal na poslední věc ohledně toho přehrávače
CyberHome. Na stránkách http://www.cyberhome.de/cz jsou ke stažení
nové firmware. Když bych nahrál tento firmware do přehrávače, bude
menu v češtině? Tipoval bych, že asi ne. Bude to v tom případě
přehrávat korektně české titulky?

--
Aleš Filip    ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic