Menic DC>230V sit?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Září 19 17:59:20 CEST 2006

Nehlede na to, co jste napsal, to zarizeni , ktere dotycny chce se musi
umet prifazovat na elektorozvodnou sit. Pokud by doslo k vypadku, muselo
by to "tlacit"
veskere okoli .... coz je trochu nesmysl. Takze by se to muselo umet
odpojit od site, v pripade poklesu pod urcitou mez... jenze pak to zas
postrada smysl...

Proste a jednoduse  hlavni privod do "objektu" je nutno odpojovat (
prepinat  na zalohu )  v pripade vypadku doavky el. energie. V momente
obnovy dodavek pak pokud mozno prejit plynule ( bez preruseni)  na
sitovy rozvod. Oboji lze technicky realizovat. Otazka jsou pak ceny a
vykony.
 Ve firme takove zarizeni provozujeme, navic je "podporeno"
dieselagregatem , ktery prebira ulohu DC/AC menice ihned po nastartovani
( po preruseni dodavky)

Nechapu co do toho motate trafa a autotrafa, dotaz jsne znel na DC/AC
menic....