Tluste vrstvy

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 19 11:00:58 CEST 2006

Automotive verzie jednocipov su asi uplne od pociatku, to predsa bol
jeden z hlavnych hnacich motorov vzniku jednocipov, vid historia
i8084/8051...

Ale ze to neviete, aky presne je ten rozdiel.... Hmmmm, a to som ratal s
tym, ze ked to budem potrebovat vediet, opytam sa prave Vas... :-)))
Vlastne, ak chcem s tou hybridarnou zacat, tak hned to potrebujem
vediet, ze? ;-)))

Mno, ja osobne by som si tipol niekolko veci, sirsi teplotny rozsah nez
industrial (to by ostatne malo vyplynut aj z datasheetu ak existuje aj
industrial verzia) a z toho vyplyvajuce ine materialy a technologie
puzdrenia (a mozno aj technologia cipu, ale to pochybujem),
rozsiahlejsie a pravidelnejsie testovanie spolahlivosti, mozno
presnejsie vedena dokumentacia priamo k jednotlivemu kusu a mozno aj
individualne zahorovanie (tie posledne dve veci su urcite v MIL, ale asi
automotive nie, to by bolo asi moc drahe).

wek