Nabijeni AKU - notebok

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Září 19 10:00:39 CEST 2006

Ano je to korektni,  tedy az na ten vas nabijeci zdroj, v batery packu je
nabijeci elektronika, ktera nabiji proudovymi pulsy, ale chtelo by to tak 3A
zdroj !

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal HW
Sent: Tuesday, September 19, 2006 8:03 AM
To: HW-News
Subject: Nabijeni AKU - notebok

Nechal jsem doma nabijec od notebooku. Tak jsem to strcil na zdroj. 60mA a v
cyklech 10-15 sekund rucicka proudu na doraz. Je to korektni?

Je to uz druha baterka, ma sice dva roky, ale pocitac se moc nepouziva.
Vcera vydrzela hodinu, kdyz byla nova tak kolem 3 hodin.

Vyplati se premyslet o jinem nabijeni? (Novy Aku 3-5kkc)

Michal Gregor

http://www.nod32.cz