OT: Grafy jako obrazky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 18 21:13:01 CEST 2006

Mám vyzkoušeno několik postupů, všechny připomínající drbání za uchem
třikrát okolo hlavy ale jistý výsledek to dává a lépe to neumím.

Postup jedna: vytisknout do PDF, PDF importovat do CorelDraw (provede
se ve vektorovém tvaru - řídký případ kdy něco funguje tak jak bylo
původně autory myšleno), v něm upravit a vytisknout do PDF nebo
jinak.

Postup dva: Data z Excelu exportovat do textového tvaru, otevřít v
textovém editoru, načíst přes clipboard jako parametry příkazu PLINE v
AutoCADu (křivka popsaná body), exportovat křivku ve formátu DWG,
importovat do Corelu, zde ručně upravit a vytisknout do PDF. Takto je
dělaný třeba graf http://www.stranypotapecske.cz/teorie/drysuithe.gif

Aleš Procháska

--
Best regards,