IO pre vytvorenie USB u PCI

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 18 16:55:02 CEST 2006

Na tom obrazku vidim chip VIA VT6202 - grrrr, moje zkusenost - NEBRAT!
Koupil sem si radic s timhle chipem do starsiho PC (PIII/700 i440BX
chipset, WinXP) ktere nema USB2 a nepovedlo se mi ji zadnym zpusobem
(instalace asi 5ti ruznych ovladacu, zonglovani v PCI slotech, vyndani
vsech PCI karet krom USB) primet k tomu, aby rozumne fungovala. Vzdycky
pripojim flashdisk (nebo normalni HDD pres redukci na USB), pripoji se
mi nova jednotka, vidim data. Kdyz zacnu kopirovat, tak se do cca 20 sec
zacne prenos zpomalovat, az se uplne zastavi (asi po 10sec co se to
zpomaluje) a windows zahlasi chybu disku. Nekdy se treba zpomali a
chvilkove zase rozjede, ale vysledek je vzdycky stejny - chyba. Navic
pri kopirovani na USB disk (at uz flash nebo HDD) se skoro vzdycky
pos*re filesystem na cilovem zarizeni. Proste luxus nejvetsi... Stejne
to "fungovalo" na druhem podobnem PC (PII/400 i440BX chipset winXP), na
novem PC (nejaka P4) fungoval radic normalne (ale k cemu ho davat do
takoveho PC kdyz uz ma x USB2 konektoru primo onboard). Schvalne se
kouknete na viaarena forum, resi to tam spousta lidi, vysledky nevalne.
Pro me jednoznacna zkusenost - VIA mi nesmi pres prah.

JDrozd

P.S.: hojne doporucovane (i kdyz o neco drazsi) jsou USB radice s chipem
NEC.