Elektroniky do HD

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Září 18 13:17:49 CEST 2006

> Pocitac jsem normalne vypnul a druhy den jsem v kumbalu
> citil spaleninu. Kdyz jsem zdroj rozebral, tak byla spalena izolace
> u 230 V privodu. Pod tim privodem byl odpurek od pomocneho
> zdroje, ktery asi topil a ohral tu izolaci, az doslo ke zkratu.

No me taky odesla cast stdby zdroje a vzala sebou i hlavni cast s TL497.
Cosi o teto zavade je na http://pavouk.org/hw/mxr-250p.html (ted jsem to
necetl tak doufam, ze autor to mezitim neprepsal)

> Nejde totiz ani klavesnice ani samotna zakladni deska.
> Po prendani disku do jineho pocitace se tyto ani neroztoci,
> ale druhy pocitac normalne bezi.

Tak jedine, ze by se prepalil i spoj mezi konektorem a transilem...

> PS: dekuji za podivani. Tento asi bude ten nejdulezitejsi, kde by
> mohla byt ta nejdulezitejsi data

Mrknu se ale podle webu seagate je to sice taky 20GB jako mam ja ale ma
jen 5.400 otacek a ten muj by mel mit 7.200...
Zkusim se podivat jeste dnes ale je velmi pravdepodobne, ze prijedu domu
az hodne pozde v noci takze se podivam az zitra vecer, disk je totiz v
nekde v skrini a ja uz nevim v ktere skrini...

Pavel