Tonery tiskaren a kopirek

Aleš Filip konference2@centrum.cz
Pondělí Září 18 11:42:39 CEST 2006

Dobrý den aze,

I jednen výrobce používá do svých zařízení několik typů tonerů. Třeba
Canon jich má minimálně 6 (co vím). Mají různou zrnitost a různý náboj
- některé jsou +, některé -
Takže ani když nasypeš toner z jednoho modelu Canona do druhého
Canona, tak to nemusí tisknout. Kopie jsou světlé, šedivé, sype se z
vývojnice toner, atd.

Něco o tom se dočteš např. na http://proxima.wz.cz na stránce
Dokumenty. Je tam dokument o fungování analogových kopírek, ve kterém
je to popsané