Re: Re[2]: Stolní DVD a DivX

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Září 18 11:33:06 CEST 2006

Pokud jde o samotný DVD player, tak by asi bylo dobré si počkat na Biostek,
má se objevit na pultech kolem 10.10.2006.
S pozdravem
                                Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 18, 2006 10:55 AM
Subject: Re[2]: Stolní DVD a DivX

Dobrý den quasimodo,

Dík, tohle je to, co jsem chtěl slyšet :-)

To All: Jde mi o to, že mám skoro všechny ty pohádky (Maxipes Fík,
Hurvínek, Krteček, Rákosníček, atd.) jako AVI. Proto chci DVD, které
mi to přehraje tak, jak to je! Když si koupím DVD bez DivX, tak na tom
budu stejně jako teď. Buď to budu nahrávat 1,5 hodiny z PC na
videokazetu, nebo to budu 1 hodinu překódovávat na VOBy a budu to
vypalovat na DVD. Takže to bych si moc nepomohl. Proto chci, abych to
mohl za 5 minut vypálit na nějakou placku, kterou mi to DVD rovnou
přehraje.