SD pinout a Asus A7V333

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 18 10:26:27 CEST 2006

Mám v PC mainboard, který má nějakou integrovanou čtečku Memory stick
(o tu mi nejde) a Secure digital (o tu mi jde) karet, na boardu jsou
odpovídající konektory, resp. headery - řada deseti pinů,
předpokládám, že stačí napíchnout kartu přímo na ty piny a už by to
mělo běhat. Pokud tu čtečku povolím v BIOSu, objeví se mi ve Windows
další písmeno disku, resp. asi se k tomu musí instalovat příslušné
ovladače.

Není mi ale tak docela jasné, jak tu kartu připojit. Podle pinoutu SD
karty mám 4 datové vodiče, 3 napájecí, 1x clock a 1x CMD.

http://www.interfacebus.com/Secure_Digital_Card_Pinout.html

Pinout na mainboardu viz. příloha, máte někdo nápad, jak to propojit?
Mají tam 5 datových vodičů, takže logicky jeden z nich bude ten CMD.

Radši se ptám, než to začnu metodou pokus-omyl zjišťovat.

P.K.