IO pre vytvorenie USB u PCI

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Září 18 08:02:09 CEST 2006

Dost silene pozadavky... Asi maji malo PCI slotu.
1) kupte jiny PC
2) nebo kupte PC s ISA slotem, jeste se pry delaji. V bazaru kupte desku
LPT+COM+IDE. Na IDE
poveste CF nebo FLASH IDE disk

K cemu to potrebujete?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Roman Newman" <r.newman@napis.to>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 17, 2006 9:04 PM
Subject: Re: IO pre vytvorenie USB u PCI

Jan Blatniak  wrote / napísal(a):

>  riesenie ako rozsirujuca  PCI karta s usb2 portami by nevyhovalo ?
> (~300,- skk) a na to zavesit co potrebujete
> JB

no len podla poziadavok na tej doske potrebujem mat FlashDisk, pripadne
CF Disk, rpevodnik LTP, prevodnik COM, teda kombinaciu tichto veci
pripadne ak si este nieco "vymyslia" tak aj to. Poziadavka aby to bolo
na jednej doske v PCI. Najradsej by som bral z PCI iba napajanie a dal
tam jeden rozbocovac USB a napichol to na vnutorni USB na MB ale to je
len krajne riesenie. Radsej by som bol keby to bolo z PCI aby bola
celkom dodrzana poziadavka. No aneviem kolko tych modulov bude 10 mozno
20 a to sa mi vazne nechce odletotvavat cip z karty.

RN