IO pre vytvorenie USB u PCI

Roman Newman r.newman@napis.to
Neděle Září 17 21:04:52 CEST 2006

Jan Blatniak  wrote / napísal(a):

>  riesenie ako rozsirujuca  PCI karta s usb2 portami by nevyhovalo ?
> (~300,- skk) a na to zavesit co potrebujete
> JB

no len podla poziadavok na tej doske potrebujem mat FlashDisk, pripadne
CF Disk, rpevodnik LTP, prevodnik COM, teda kombinaciu tichto veci
pripadne ak si este nieco "vymyslia" tak aj to. Poziadavka aby to bolo
na jednej doske v PCI. Najradsej by som bral z PCI iba napajanie a dal
tam jeden rozbocovac USB a napichol to na vnutorni USB na MB ale to je
len krajne riesenie. Radsej by som bol keby to bolo z PCI aby bola
celkom dodrzana poziadavka. No aneviem kolko tych modulov bude 10 mozno
20 a to sa mi vazne nechce odletotvavat cip z karty.

RN