Sporak Gorenje EMC62

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 17 20:24:57 CEST 2006

 17.9.2006, 20:19:22

Z tech fotek mam dojem ze ten rezistor je zcela v rozporu se soudobymi
konstrukcnimi zasadami snadno vymenitelny. Je li tomu tak, pak se
jedna o prvek s tak nizkou spolehlivosti ze o tom vi i vyrobce, a tedy
bude nozne jej nekde sehnat jako nahradni dil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

--

>>> http://files.eburda.net/sporak/DSCN1441.JPG