Tonery tiskaren a kopirek

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 17 14:10:23 CEST 2006

Tak ja jsem si nabehnul pri presypani toneru od Toshiby do trochu jineho
modelu take od Toshiby typ 2550.
Tonery vypadaly skoro stejne,  jen ten jeden mel takovy delsi "zobacek", kde
se nasava toner do kopirky.
Musel jsem pak uplne vyprazdnit mezizasobnik v kopirce a dat novy toner.
Delalo to hnusne sede kopie a cele stranky byly zasedle. Takze uz radeji
original.
J. Polivka

Mozna ma nekdo podobny problem: nefunkcni laserovka, napln toneru OK a k
tomu treba jeste jedna navic, ale v nove laserovce jine znacky dosel prasek.
Co ted? Zkusit pouzit ten "stary" ?  Napriklad u rady tiskarem jednoho
vyrobce (zkousel jsem Minoltu, naplne stare PP06 nasypat do PP 1250W, je to
OK) to asi jde, ale co treba Canon-Minolta? Mate nejake zkusenosti s
"krizenim" ruznych druhu a s prasky do kopirek a laserovek? Ty jsou asi
jine. Zbyl mi toner z kopirky Canon NP3225, asi pul kila, a dosel v
laserovce Minolta. Jeste mam krabicku toneru do staricke kopirky Xerox.
Az dojde toner v multistroji Canon MF5650 (kopirka/tisk./fax), zkusil bych
mu ten Canonovy prach vnutit, i kdyz...... Ale co ta Minolta? Nebude
protestovat?
To jsou starosti, ze .. :))
AZE