uprava spotrebicu urcenych pro US rozvodnou sit...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Září 16 13:51:42 CEST 2006

Frekvenčním měničem napájet něco jiného než motor? A navíc pověsit na
něj "lokální rozvodnou síť"? Není daleko lepší prostě použít trafo?

U toho topení by šla regulace udělat i fázově. Pro vysavač bych dal to trafo.

P.K.