uprava spotrebicu urcenych pro US rozvodnou sit...

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Sobota Září 16 12:48:29 CEST 2006

Z USA mi prijde nekolik zarizeni, ktere jsou urceny pro US napajeni, tj.
115 - 120 VAC. Chci se zeptat, zda nekdo z pritomnych resil tuto otazku u
(temer) ciste rezistivnich spotrebicu (topna spirala) a take u tocivych
stroju se synchronnimi motory. Slo by mi o elektronickou regulaci.

Dam priklady: mam tu topnou lazen (tj. obsahuje topne teleso) s prikonem
1200 W pro 115/120 VAC (60 Hz). Jaky koncept regulatoru byste pouzili?
Dokazi si predstavit podle potreby i snizeni max. vykonu na 600 W pri 235
VAC... Dale tu mam napr. spesl vysavac pro technicka vyuziti s regulaci
vykonu az do 1000 W (pro 115 VAC). Jak "na to" v tomto pripade?

Diky za pripadne namety,
Simon Cihelnik