Re: OT - Re: Stolní DVD a DivX

aze azehw@volny.cz
Sobota Září 16 09:38:49 CEST 2006

Bohužel jako v diskuzích na jiných fórech, když docházejí argumenty,
nastupuje posměch a v lepším případě ironie :(
Při výběru DVD rekordéru s HDD vůbec NEBYLO mým požadavkem to, zda má či
nemá DivX. Nešlo o nákup šunky z Lídlu. Mimochodem, není to zvláštní, že se
u rekordérů Pioneer a Panasonic nevyskytuje? Že by ty k.... šikmooké byly
tak hloupé? :))))) Prostě mě tento formát nezajímá a "argument", že si mohu
prohlédnout řadu filmů a seriálů, které donesou kámoši, nemá žádnou váhu.
"Ono je to taky vetsinou nekoukatelne", s tím s Vámi naprosto souhlasím.
Nejen proto o to nestojím. V našem TVP ventilátor nemám ( :)))) ) a o PC
jako TV nebyla řeč. Možná se budete divit, a docela to chápu, že pod návalem
igelitek plných hodnotných filmů a seriálů ve formátü DivX Vám to uniká, že
i v naší a na slovenské TV občas stojí za to něco nahrát a archivovat,
nehledě na to, že využíváme i výhod dočasného záznamu na HDD a časové
posunutí sledování.
AZE

----- Original Message -----
From: "Havran Jiri" <Jiri.Havran@cez.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 16, 2006 6:16 AM
Subject: Re: OT - Re: Stolní DVD a DivX

Ahoj, jestli to neni tak, ze pokud nemam na prehravaci ci rekorderu DivX
tak budu tvrdit, ze je to k nicemu :-)
Dalsi vec je co vlastne na ty harddisky v rekorderech nahravas? Z meho
pohledu z naseho TV vysilani je to jen vyjimecne.
Nebo tam sypes ruzove zahrady, esmeraldy ci rodinna pouta??
Naopak synci (v prumeru je jim 19 tak to snad uz Sasu nepohorsi :-))) casto
donesou od kamosu radu filmu, serialu zasadne  v divxu. Pokud ba to bylo ve
formatu DVD (mpg2) tak by to byly velke igelitky :-). A koukat se na to na
PC je ponekud ujete. Radsi sednu pohodlne do kresla a bez hluku ventilatoru
podivam. Tedy, kdyz uz k tomu dojde. Ono je to taky vetsinou nekoukatelne
az koukatelne max. jednou :)

S pozdravem Raven

P.S. Ted je vyjimecny stav, ze i na TV lze jednou tydne zhlednout film
Stanley Kubricka.

Nevim proc bych mel mit tak zaplacane cele HDD (200+160GB) aby se tam uz
nic
neveslo, to se mi jeste nestalo. Od toho tam jsou vypalovacky na DVD
pripadne rec. VHS. Krome toho kazdou ptakovinu archivovat netreba. HDD v
rekorderech není zcela jiste urcen na dlouhodobe archivovani. Mame 106cm
plazmu asi rok a zadne ctverecky nevidim a pokud tam jsou tak mi dodnes
nevadily. Asi mam jine naroky. Anebo se nedivam z 0,5 metru....
AZE