Re: OT - Re: Stolní DVD a DivX

aze azehw@volny.cz
Pátek Září 15 19:50:47 CEST 2006

Nechapu k cemu by mi byl nejaky DivX na rekorderu s HDD, kde se daji jen tak
na jedno "skouknuti" nahrat stovky hodin zaznamu primo, rychle a bez
jakehokoli klikani v PC...stejne jako cele serialy vseho druhu.
AZE

> Pat a Mat by mel byt povinny i u nekterych "odbornych" firem :)
> Ale vazne, nevim naco je na DVD prehravaci DivX.... mame dva rekordery,
> Pioneer (DVDrec) a Panasonic (DVDrec+VHS), a vubec mi to nechybi. Vlastne
> ani nevim, jestli to nektery umi :)
> AZE

Nejspis proto, ze nemate rad serialy nebo dokumenty na dily... to se pak
divx hodi, neb nejste zavalen medii. Pravda, je s tim trosku prace, ale
dneska uz se da kvalitni divx vyrobit na par kliku (pokud zdrojovy
soubor z DVD rekorderu nebo z DVB-S pripadne z DVB-T dostanete do PC).
To je pak pohodicka hodit do prehravace jednu placku a nechat ji tam
treba tyden nez to vsechno ve volnem case skouknete.