OT - Re: Stolní DVD a DivX

Pátek Září 15 16:28:34 CEST 2006

Hezké odpoledne,

    nemám dítě a nikdy ho mít nebudu. Ale o to nejde, já jen vidím kam
takováhle výchova vede. Rodiče nemají čas a tak se děťátko posadí k
bedně a pustí se mu film. Jenže pak to samé děťátko chodí do logopedické
poradny, protože neumí pořádně mluvit, protože se bojí toho a onoho.
Celý náš tábor jsou děcka z poradny a podobný scénář je poněkud častý.

    Nebudu už dál provokovat, nemá to smysl. Jen mi to trošku ujelo.
Jinak o vhodnosti dnešních pohádek, to je na dlouhou diskusi a asi
zbytečnou.A některé staré pohádky jsou také slušné horory.

    No nic.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz