RE: Stolní DVD a DivX

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pátek Září 15 16:02:57 CEST 2006

Jasně, že DVD rekordér s HDD, tedy hardiskem je ideální volba, s tím souhlasím.

Ale tazatel se ptal na DVD přehrávač a ten je dnes i za 1000 Kč, DVD rekordér za ty 3000 Kč a DVD rekordér s HDD tak za 6000 Kč.
Někdy i rozdíl 3000 Kč je dosti neb řečeno vtipem souseda z baráku : nejdelší je týden před výplatou. :o)

Mám tu i funkční video a taky žiju, zatím funguje dobře, takže nemám důvod jít do DVD rekordéru s/bez HDD.

Barons