Stolní DVD a DivX

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Září 15 15:19:07 CEST 2006

Pokud to neumi nahravat na HDD tak je tak je to na nic. Plno veci si
clovek nahraje jenom proto, ze to ve vysilacim casu nestihne nebo na to
nema naladu a podiva se na porad pozdeji, ktery potom smaze. Sice to umi
nahravat na DVD-RW, ale zase hledat na ktere to clovek nahral... a jsme
zpatky u videokazet :) HDD v prehravaci (rekorderu) je prave perfektni v
tom, ze slouzi jako docasne uloziste bez dalsi manipulace a starani se o
media (nehlede na kapacitu).

Kdyz uz bych me ja kupovat DVD rekorder, tak s HDD + nejaka moznost jak
jednoduse dostat data ven (USB, LAN, WIFI) abych si s tim molh pohrat v
PC, a nejlepe i s novym DVB-T tunerem (nebo jeste lepe DVB-T + analog).
DivX by to tedy prehravat nemuselo (na to se da poridit nejaka sunka za
1500).