[OT] Pravni problem, pokuta, firemni auto?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Září 15 12:43:50 CEST 2006

jak taky ma policajt vedet, ze je auto sluzebni ? asi nijak.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ing. Martin Hankovec
Sent: Friday, September 15, 2006 12:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Pravni problem, pokuta, firemni auto?

> Zrovna na tohle jsem se ptal skolitele pri poslednim skoleni ridicu u
> nas na firme, a jeho odpoved byla, ze pri rizeni sluzebniho vozidla je

> kniha jizd soucasti dokladu nutnych pro rizeni vozidla, policista tedy

> ma pravo ji kontrolovat.

Tak to Vas skolitel balamutil. Kniha jizd neni soucasti dokladu nutnych
pro rizeni vozidla z hlediska policie, ale z hlediska zamestnavatele.
Knihu jizd muze kontrolovat pouze poverena osoba a tou policie neni.
Navic zjistite, ze pokud po Vas bude chtit policie treba v pripade
prestupku doklady, tak urcite nebude chtit Knihu jizd. Ta je nezajima a
ani je nema co zajimat.

MH