OT - totalni otecko - matika

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 15 10:47:08 CEST 2006

hehe to je uz klasicka uloha, ktora je zalozena na tom ze tvrdenie "To
znamena, ze kazdy z muzu nakonec zaplatil 9 Kc... Je to tak??" nie je
pravdive. Kedze plati nonsens in - nonsens out aj vsetky ostatne vyroky
zalozene na tomto su nespravne. Kazdy zaplatil 9.3 periodickych :-) Ale
pekna uloha ;-)
b.