Reset MC34064 a ICSP na PICe

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Září 15 10:23:28 CEST 2006

Kdyby nastal nejaky zadrhel, napiste klidne primo a mohu ledacos
nacrtnout a nebo to muzeme spolu doladit. Pokud se vyskytujete v Praze,
da se stavit i primo na osobni pokec ke mne do obchodni kancelare:

http://www.siliconbrain.biz/

Samozrejme ta nabidka pomoci plati vseobecne, tedy kdyz mam zrovna cas a
pokud se radeji ohlasite predem a pokud budu stacit na to co se kdy
konkretne pozaduje ohledne vyvoje. Televize, videa, pracky atp.
neopravuji, na to jsou jini :).

--
Jiri Bezstarosti