Podsvietenie pri vypadku

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Čtvrtek Září 14 14:37:36 CEST 2006

A nieco menej zavanajuce obvinenim s terorizmu?

Treba trubicky z borosilikatoveho skla s radioaktivni barvou (s
obsahem tritia). Ty svitej furt. Daji se koupit, jenom se musi z
legislativnich duvodu kupovat ve Svycarsku nebo v Anglii. Jednou jsem
tu psal kdo a za kolik to prodava, ale uz jsem to zase zapomnel a
nemam to ted po ruce. Ale mam to na ruce, v hodinkach, a je to parada.

Ales Prochaska