RE: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Čtvrtek Září 14 13:31:04 CEST 2006

... nebo lze využít síť GPS od zeměměřického úřadu, tuším že je to pořád ještě zadarmo:
http://czepos.cuzk.cz/
Buď korekci v reálném čase (musí to podporovat GPS stanice), Vám by určitě stačilo po skončení měření přes data RINEX.

Milan Lysa