GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Září 14 13:03:29 CEST 2006

Ten Laipac, co som spominal vo vyske neskace vobec, okrem prechodu a 1m
vyssie/nizsie. Rozlisenie vysky dava v 1m. Absolutnu presnost
samozrejme posudit neviem.

miro