Re: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Září 14 12:54:10 CEST 2006

> Presnost samotneho GPS je pro vase ucely dost na nic, to, to rovnou
> nakreslete od ruky. Vyskova chyba GPS muze byt v pohode 10m absolutne a o 2m
> relativne mezi merenimi vam to ujede uplne v pohode. Souradnicova chyba bude
> tak +-7m.

Hmm, to je dost na nic. To to je vazne tak nepresne? Letecke snimky
nejsou k dispozici. Neco by se dalo vytahnout z mapy.cz, ale to je stare
(tak 3 roky) a mezitim se hriste menilo.